1 juli

Hejsan, har absolut inte kunnat skriva idag. Dagen har varit fullspäckad, bokstavligt talat. Jag hade som sagt läkartid (och det har jag sagt nu två gånger, ursäkta mig) gick bra tills hon frågade om jag ville ha RUMPPILLER, asså piller som man stoppar upp i rumpan :o

Doktorn: Mår du illa och kräks ofta?
Jag: Ja det gör jag.
Doktorn: Vill du ha rumppiller istället?
Jag: Vad är det ?! (A)
Doktorn: Tabletter som man stoppar upp i rumpan, det kanske underlättar att stoppa pillrerna i rumpan än att du kräks upp dem igen.
Jag: HAHA, då lär jag väl kräkas ännu mer.
Doktorn: är det så du ser det?
Jag: Jaa...

Sen hämtade Sanjas familj mig vid vårdcentalen (TACK) eftersom det e en jävla sl strejk. Vi åkte sedan till Sthlm och mötte upp Natsha :D Äntligeeen, de va så länge sen man träffade henne!! Kom ihåg när vi var hos Sanja o Milica när vi korrigerade danser, haha vad pinsamma vi vaar, men vi hade skiit kul i alla fall. Vi gick och beställde biljetter till bion. Jag och Sanja beställde till SATC och Natsha o Milica beställde till Step up 2 , den ville jag oxå se fast det får bli en annan gång. Vi gick sedan och åt kyckling i kungshallen. Och därefter började vi shoppa... Ojojoj vad vi shoppade, jag tror att alla shoppade mer än 4 plagg var och sedan lite små saker. Det var verkligen jätte kul. Sedan delade vi upp oss o jag o sanja åkte till gamla stan för o träffa jenni när hon jobbade, hon bjöd oss på kladdkaka (a) och äpple/kanel smulpaj. Efter det började bion. Asså det var en av de bästa filmena jag någonsin sätt, den var verkligen skiiit braa.

Kan visa i morgon vad jag köpt eftersom att jag är otroligt trött

Natti natti

KOMMENTARER
Postat av: Natasha

Haha!! Det var ju jätte kul när vi korrigerade egna danser, lite pinsamma men roliga! =)

2008-07-02 @ 17:01:22
URL: http://natasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0