15 Jan

Idag var jag i skolan och pratade med min ekonomilärare ^^ rektorn hade tydligen fått reda på de och pratat med henne om saken och nu behöver inte min kompis heller göra om provet utan han behöver oxå bara dra av ngr poäng. sen hade vi hål jätte länge så vi stack ner och åt på donken.. asså jag hatar donken mer och mer, så äckligt :D

efter skolan åkte jag o jenni till sthlm hon gick till kladdkakan och jag gick o shoppade (A) det blev mascara, hoodtröja, klänning och ett basiclinne. Sen gick jag oxå till kladdkakan och åt en hälsotallrik och sen kladdkaka ^^ haha vilken tjockis jag e.


men en sak jag inte förstår, hur kan man bara helt enkelt ba ge upp, bara för att de inte funkar första gången. Man måste inse att övning ger färdighet. asså man lär sig av sina misstag, alla gör de. Inte bara de "normala" utan även de "perfekta" gör massa misstag. Ingen är perfekt. alla har sina fel, ingen går felfri. Livet är fullt med faser man går igenom och alla de påfrestningarna världen utsätter oss för. Men skiit iiiit!! Våga stå upp, våga resa dig från botten. Visa inte att du är svag, det gör dig bara mer osäker och mindre självsäker. Våga tro på dig själv.

Att vara stark är inte , att aldrig falla , att alltid veta , att alltid kunna.
Att vara stark är inte , att alltid orka skratta , att hoppa högst eller vilja mest.
Att vara stark är inte , att lyfta tyngst , att komma längst eller , att alltid lyckas.

Att vara stark är att se livet som det är , att acceptera dess kraft , och ta del av det , att falla till botten , slå sig hårt och komma igen.
Att vara stark är , att våga hoppas , när ens tro är som svagast.
Att vara stark är , att se ett ljus i mörkret , och alltid kämpa för att nå dit.


KOMMENTARER
Postat av: Camilla

hihi :) vilken tur att det ordnade sig :D

2008-01-15 @ 22:39:59
URL: http://camillaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0