12 Januari

Idag har jag jobbat hela dagen på godiset, vid lunch åkte jag till kladdkakan och åt en hälsotallrik, asså bästa maten skiit god. Och så fick jag men en kladkaka tillbaka till jobbet om det dskulle finnas ngn tid att äta den, men det fanns det inte. Haha jag har blivit stamkund på apoteket oxå, gick en gång och köpte näsdukar till Jennis pappa för han e förkyld. Sen ville han ha hostmedicin, senare skulle jag köpa lipsyl och sist men inte minst c-vitaminer. Och så får vi inte glöma nässpray :D

Haha vi stängde affären vid 7 tiden och vi bestämde att vi skulle gå på bio. National Tresure 2, så vi beställde biljetterna och åkte hem till Jenni och väntade tills bion skulle börja. När vi väl var vid bion så märker vi att nästan hela vår skola ka på samma bio, och då menar jag killarna från skolan, hela bion blev katastrof. Men det var kul i alla fall :D Filmen slutade vid 23,15. Den var faktiskt förvånande bra!! En film jag vill rekomendera.

Men nu måste jag gå och sova. Är skiit trött, och måste plugga i morgon. jag har ekonomi prov på ca 4 kap.

Natti natt

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0