Nämen hejjsan

Hejjsan igen. Nu är jag hemma från Sanja. Åkte till ICA ju o lämnade mitt cv :D det gick braa inte för att de e så ansträngande men men ;)

Kom till Sanja vid 12 haha o hon hade fortfarande typ pjamas. sen satt vi och pluggade "hela" tiden. Stackarn kunde inte ett skiit när de gällde körkortteori.. HAHA men nu e hon proffs, lärt efter ett proffs (A) sen åt vi en skiit god gryta som hennes mamma brukar laga när jag kommer på besök eftersom hon vet att jag älskar deen. Sen gick vi o pantade ( sanja som e så pantad att hon inte kan stoppa in en flaska utan att bli klämd) HAHA  vi skulle ha fått 16 kr men de blev bara 0,50 öre :O o de på Ronna Livs ville inte ens ge oss de pengar de va skylldiga FIFAAAN vilka taskmuppar. men men sen gick vi hem och pluggade mer o sen lagade milica chevape till oss muuums. Vilka tjockisar (A)
MIlica ville sedan ha datan så då fick vi roa oss med att spela kort haha sanja förlorade alla gånger förutom en, hennes tålamod försvann och hon blev en jättedålig förlorare och slängde alla korten på mig och tvingade mig sedan att plocka upp alal korten som HON slängde.

haha justee. idag när vi satt och kollade på Våra bästa år så började vi diskutera vad det hette när man hade sex men lik.

Jenny: vad hette det när man hade sex med lik?
Sanja : nekrofil tror jag lr? men vad hette de då när man hade sex med växter?
Milica: BIOLOGII

HAHA förlåt för min sjuka humor men jag tkr de e skiit kuul haha

Hör ni att jag har fått musik i min blogg hihi tack vare milicaa
det nu nu lyssnar på är Ring my bell´ssss med min man Enrique Iglesias

Natti natt <3

KOMMENTARER
Postat av: Sanja

HAHAHA! biologi xD

2008-03-01 @ 08:23:02
Postat av: Milica

Hahah XD

2008-03-02 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0