Fifan vad jag är lat

7-8 februari
Haha har inte uppdaterat på flera veckor men har varit så upptageen :( alltid haft något och göra och nu med branden och allt så har man annat o tänka på än att uppdatera en blogg..

 vart ska man egentligen börja. Den 7/8 var jag på hockey med familjen och såg Sverige - Ryssland. Tyvärr så förlorade Sverige, men upplevelsen var så sköön :D. Vi kom hem kl typ 23,00 och gick och la oss. Men vi hann inte sova länge innan vi hörde bankningar på vårat fönster och då var de grannen som stod utanför och skrek att de brann. Vi fattade inget förens de skrek att vi måste öppna balkongsdörren snabbt. Och in kommer hela familjen in , de har alltså klättrat över balkongen över till oss. Så jävla smarta man kan vara för att vara io chocktillståd, att ens kunna tänka på ngt så smart vid den situationen gör mig helt paff. Men som sagt kom alla in genom vår balkonsdörr men så upptäckte jag att min kompis inte var med dem och jag fick panik, jag visste ju att hon hade sitt rum på nedervåningen så jag springer ner och ut genom den vanliga dörren och där utanför hittar jag min kompis och alla klarade sig väldigt bra med tanke på hur kraftig branden var. Ingenting finns kvar i deras hus, ingenting. Hela vår radhuslänga blev evakuerade och fick samlas i våran lokal , där fick vi sitta i fem timmar och göra ingenting och fick inte heller någon skaplig information om vårat hus hade brunnit ner men vid 7 tiden på morgonen fick alla gå hem till sina hus , och TACK GODE GUD hade vårt hus klarat sig utan brännskador, men dock rökskador. Är så glad att familjen är vid liv och att ingen skadade sig allvarligt!!  

image3

Här är branden, precis brevid på vänster sida bor jag, tack och lova att inget spred sig.

9 februari

GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN PO!!!
Den 9 februari fyllde po år och vi var bjudna på hennes fest , vad snällt haha tillslut blev vi bjudna (A) Innan festen började var jag och mamma ute och övningskörde för första gången :D det gick skiit braa inga motorstopp tills micke ringde och förstörde allt :( sen va de bara motorstopp hela tiden så jag gav upp och då säger mamma att vi ska in och handla på den närliggande affären och att hon tyckte att jag skulle parkera och jag ba VA??!! de är första gången och du tror att jag ska kunna parker (visst är jag ett underbarn men så duktig e jag inte) men det gick skiit bra i alla fall. lite snett men de får skylla sig själva att de gör så små parkeringar, sen åkte vi hem , mamma körde haahah. Jag gjorde mig i ordning och åkte till stationen för att invänta Alexandra och Camilla som tog tåget tillsammans med mig. Vi gick först till Pos hem där ida och emma bakade en tårta haha. Vi fick oxå världens godaste mat som hennes mamma hade lagat! skiit god  :D sen skulle vi till lokalen som po hade hyrt och tårtan skulle självklart med, men den hade SMÄLT HAHAHA LYCKAT!! Kvällen var i alla fall jätte bra!



Sen har jag bara varit i skolan och jobbat haha.


Idag var jag på bio med min Carro :D :D

Skiit kul, vi såg Orscarsbelönade filmen Juno asså jag tycke den var ockej men det var rolig :D verkligen en minnesvärd dag, inte för att vi träffas så ofta men när vi väl gör de har vi skiit kul:D vi åt på kungshallen och Shoppade på Gina Tricot också haha sen åkte vi hem. Vi gick förbi något skylltfönster, det var helskumt vi tog ju självklart bild på den :



image4


Älskar dig Caroline <3

KOMMENTARER
Postat av: Carro

men hjälp! den bilden är ju jätte läskig, fortfarande ju XD!! haha men vi hade ju kul å jag äskar dig Jenny

2008-02-29 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0