29 februari / Skottdagen

Hejsaaan idag kommer en efterlängtad daag, idag e de 29 februari. En dag som sällan kommer, endast vart fjärde år ta vara på den här dagen ;)
 
idag ska jag till sanjaaa och plugga körkort haha, men innan ska jag till Ica Maxi och lämna in mitt cv haha min moster tkr jag skulle söka in som extra arbetare. Hoppas jag får det då jag sparar pengar till ett körkort och är en tredjedel klar med beloppet av körkortet :D på god väg i alla fall.

Jag har oxå valt mina iv-val nu, det blev Matematik C (fiiifaan) och affärsjuridik, jag går ju trotts allt ekonomi och de ämnena passade bra tkr jag :Ö men de fanns ju betydligt roligare ämnen och ta som tex drama bild musiik osv men men :D

nejjj nu ska jag draa o sminka mig hahah o platta mitt hår en aninng. (det står åt alla håll)

Skriver senare ikväll när ja kommit hem om jag orkar för jag ska sova tidigt för i morgon ska jag jobbaaaa

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0