Wax on, wax off

Hej, vaknade kl 13,00 idag :O shiiit men jag borde få dispans jag gick ju åndå och la mig kl 0,200 i natt. Var ju på fest igår i lokalen, riktiigt trevlig. Har glömt hur mkt jag egentligen tycker om mina närmaste grannar. Guldvärda helt enkelt. Vi har varit med om mkt oförglömligt, tex branden :/ men nu ska vi bara tänka possitivt. Vi kmr få nyrenoverade hem men bättre planlösning.

Ska iväg och jobba idag, inventera på ett företag, ska räkna i sex timmar. Upp och ner, höger vänster, i alla hyllor dem har. Min rygg kmr vara pajjad i morogn. Men vad gör man inte för pengarna som sagt. Vem tänker inte så i dagens läge. Jag är skiit taggad, min kusin ska oxå inventera. Ska bli roligt och träffa henne.

Men nu ska jag borst tänderna, vill inte ha fler hål. Med tanke på tandläkarrädslan. Jag ljuger inte om jag säger att jag borstar tänderna 5 ggr om dagen. Paranoid...

Ciaaaaaao 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0