Voff Voff

Ngt jag verkligen hatar är när folk hundar efter andra, som om man inte har ngn egen vilja och LEVER på sin kompis. Att en kompis blir sur, måste det då betyda att den andra oxå ska bli sur utan att höra vad den andra har att säga? Såååå jävla lågt. Trodde verkligen bättre om er men nu har ni visat era riktiga sidor. Och ni hade ingen anledning att båda bli sura för att jag skrev att ni var sega på att svara, ni är så känsliga. Men självklart måste man komma på ngt att bli "sur" över bara för att man inte vill umgås med ngn.

Jag fattar inte, jag avbokade min tid för att följa med dig! Jag avbokade för din skull!! Jag tror inte många skulle göra ngt sådant för sin vän eftersom det var ett ganska viktigt möte. Men liksom , då får man "skylla sig själv" för att man lovade innan man kom på att man hade ett möte. Då blev jag idioten i historien och att vända ***** mot mig var det sämsta du kunde göra.

Men nu vet jag vilka ni är egentligen, och vad ni står för.

Ciao

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Hallå, jag håller med Linda du är konstig..

Linda hade FAN rätt att bli sur, varför kallade du hennes SEG från början?

Och sedan tycker jag att det är lite omoget av dig att sitta och skriva saker om henne på din blogg, för messen jag har läst :S der står ju precis likadant där som här?

Väx upp bruden - Du vet inte vilka du bråkar med om man bråkar med Linda..

Så bra hon har pratat om dig förut och nu det här? trode jag inte skulle hända mellan er.

Hejhej// Väx upp och bli mogen plikka nu =)

2008-08-29 @ 19:13:39
Postat av: Jenny

Jaaa visst. Då kan jag berätta att du inte hört båda historierna. Självklart tror man på sin "kompis".

Det finns något som heter tryckfrihetsförordningslagen ifall du inte visste, jag skriver vad jag vill så länge det inte är fula ord eller kränkning. OCH ni har inga som helst bevis på att det är "linda" jag syftar på...

2008-08-29 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0