Uppsala, sommaren ut?

Hejsan , är tillbaka till den trista vardagen. Har spenderat HELA mitt sommarlov i Uppsala. Den här sommaren har varit den bästa sommaren på riktigt länge, plus att man måste ta vara på den här sommaren, det är mitt absolut sista sommarlov :( Jag har gjort sååååå mkt, ska skriva lite mer sen om mitt sommarlov efter att jag duschat. Men nu måste jag skriva av mig lite hehe.

Måste typ tvätta minst 10 maskiner med smutstvätt innan jag börjar skolan, det är helt absurt. Jag kommer dock inte få mkt gjort i alla fall efter som jag har blivit en lat person.

Såg förresten mitt n ya schema ;) jag kommer att vara ledig på måndagar ända fram till jul!!! SOFT!

Ciao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0