Uppsala igen

Hejsan, har nu packat klart för att åka till Uppsala igen eller snarare Skokloster. Kmr vara där fram till på måndag, för då ska vi hem på fest och sen hämta upp Sanja.

Den här sommar har jag bara läst tre böcker, och min svenska lärare som tyckte att man skulle läsa minst 10 böcker, jag säger HAHA, lycka till med det. Men de böckerna jag har läst var ju riktigt bra så jag kan ju läsa om dem två gånger till så kan man säga att jag läst nio, och det är ju inte illa pinkat ;)
Böckerna jag har läst är :

ZLATAN är ZLATAN, såklart <3
Svart drama
Snabba cash, jag ska ju inte vara sämre och inte läsa den eftersom Sveriges halva befolkning gjort det.

Ska åka nu , men får jag ta på ngn snäll själ som jhar data så lovar ja att uppdatera!!
I promise

Ciao<3

KOMMENTARER
Postat av: Sarah

Gillar å gillar .. jag gillar väl allt på skridsko ^^ är lite kluven näre gäller svensk hockey , ser mest på finsk . LHC duger ,ska på hifk-lhc i helsingfors i söndag . å du håller på ssk ! ;D

2008-08-07 @ 15:44:21
URL: http://thiindra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0