Studenten=mardröm?

God Morgon. Kan inte fatta att det är skola i morgon. Jag har så mycket att se framemot nu när det är sista året på gymnasiet. Visst vill jag så gärna sluta i gymnasium men jag ser inte ens fram emot studenten. Vi har inte planerat ngt, inget flak, ingen studentskiva ingenting. Hur faaaaan ska vi hinna? Plus att jag hatar min klass, alla är så jääävla uppdelade, ingen hållning alls. Men nu ska jag släppa det där och be till gud att allt blir bättre. I annat fall får jag väl gå över till andra klassen som är sååå mkt mer lojala.

Men men. Idag ska jag och Sanja ner på stan och handla det sista till skolan och sedan äta kycklingkebab i lunagallerian. Jag längtar såå mkt till helgen, då jag åker tillbaka till uppsala, Jag älskar det där stället, verkligen. Skulle praktiskt taget vilja flytta ut dit om jag fick ta med min data (a)

Men nu ska jag skriva ut ngr recept på pajer, en västerbottenpaj och en kycklingpaj. Ska baka dem tills på lördag då det är kräftskiva :D

Ciao

KOMMENTARER
Postat av: Camilla (MYRRAH)

Nej det har jag inte. Varför undrar du?

2008-08-19 @ 17:11:57
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0