I will only live a day more

Hej, har precis fått tag på en pajform. Behöver ju två st eftersom jag ska baka två pajer. Hade också kycklingen i ungen i en timme så den skulle bli lite som grillad och den blev lyckat. Innan jag satte in den i ungnen antog jag att det var kyckligfileer men nej nej det var kyckling klubbor så jag fick ta mig tid att sitt och rensa.

Fick också tidigare idag ett sms av min tandläkare!!!!!! Hade ju faktiskt glömt bort att jag ska dit i morgon, jag kmr dööö. Jag hatar tandläkare, som vissa hatar insekter hatar jag tandläkare. Lika irriterande, onödiga och extremt farliga, vad som skiljer sig är att man inte kan slå tandläkare med en flugsmällare, för dem dör inte :O

Ngr tips??

Ciao

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0