I know what you want, but can you get it?

Hej, förlåt att jag e seg när det gäller uppdateringar, har faktiskt knappt vart hemma i sommar. Kom ju hem från "taliin" (riga) igår och åkte nästan direkt till Sanja. Jag var frisör igår :D jag fick permanenta Sanjas mammas hår; själv tyckte jag att det blev jätte fint!! Hon passar i lockar ju.

Sen gjorde jag o Sanja int så mkt. Vi åt och pratade ikapp om vad som har hänt eftersom det var ett langt tag sens vi träffades sist. Hon ska nästa vecka följa med oss till Uppsala och kanske vara där med oss i nästan en vecka. Kmr bli sååå kul!!

Ska dra
Ciao<3

KOMMENTARER
Postat av: Anonym

va fint du ha gjort me ditt blog :) åh hare kul ;)

2008-08-08 @ 01:18:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0