En Galen dag i södertälje

Hejsan, sitter nu med blonderingsfärg i håret. Hade vääärsta utväxten som jag var tvungen att fixa till innan jag blev galen på mig själv.

Gaaaah i morogn e det skola, kul, jätte kul...
Var som sagt på stan med Sanja idag, det var jätte kul, henne tröttnar jag aldrig på ;) Vi åt kycklingkebab och gick runt på stan. Asså kan ni fatta att en jävla simpel kalender kan kosta 325 kr?? det e helt absurt. Efter det åkte vi till ica maxi för att inhandla alla ingredienser till mina pajer :D

Och nu sitter jag här. Har tänkt mkt idag, ni får ta del av mina tankar senare ikväll. Ska låta färgen i håret bli klart och seeeeeen ska jag ta mig tid :)

Ciao

KOMMENTARER
Postat av: Hanna

Joo jag ritar i photoshop CS2.



Tackför kommentaren :D

2008-08-19 @ 21:23:06
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0