Att vara eller inte vara, en plugghäst?!

Nu tycker jag att jag har varit jätte duktig, eftersom mamma är kvar i uppsala så passade jag på att tvätta upp hela tvättkorgen. Är jag inte jätte duktig? Jo jag tycker det faktiskt.

Nu ska jag berätta för er om mitt lyxiga schema :

Måndagar är jag LEDIG!
Tisdagar går jag från 09,25 till 14,15
Onsdagar från 09,40 till 15,40 där emellan har jag hål i 3 timmar och 45 min
Torsdagar från 8,15 till 14,20
Fredag från 8,15 till 11,55

Mina ämnen som jag läser på HELA året är:

Information och layout A
Idrott och hälsa B
Rättskunskap
Internationell ekonomi
Redovisning och beskattning
Religionskunskap A
Psykologi A
Filosofi A
Matematik C
Samhälle B

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0