9 april

HEJSAN!

Idag har jag tänkt. Vi vet ju hur mkt vi förorenar världen men vi vet också hur mkt krig det är nu. Och det jag tänkte på, finns det några miljövänliga vapen? Visst man tänker inte alls på miljön när man e ute och krigar. Men någon måtta får de faktiskt vara. Här uppmanas vi privatpersoner att vara miljövänliga men hur ska de gå o alla soldater går och förstör dem igen. De finns liksom inge mening med att vara miljövänlig om inte alla är det. vissa soldater e ju med i kriget för att rädda civilisationen och för dem gör det inget om de förstör miljön, men de som krigar ba för krigandets skull måste ju tänka liite i alla fall.


Men i alla fall, ska dra nu. Jag har ekonomiprov i morgon ); o har inte direkt pluggat tyvärr

Hejdå <3


KOMMENTARER
Postat av: Poo

Lycka till o hoppas att dt går bra ;)

2008-04-10 @ 10:33:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0