7 april

JAG HATAR TANDLÄKARE.


 Inte för att jag har varit på tandläkarbesök nyligen utan kom på det nyss utav mig själv. (ibland blir jag förvånad hur smart jag egentligen är) asså visst det är viktigt med munhygien och så och jag sköter ju mina tänder. Har aldrig haft ett hål förens vid 16 års ålder, mitt första och enda hål. Men åter till att smutskasta tandläkare. Asså första gången jag var där för att laga mitt första hål så sa de ingenting, de berättade inte ens att de skulle laga hålet, plus att de gav mig en spruta i munnen, vilket jag är rädd för (A) Och vad de än gjorde så gjorde de ont o de hade ingen sympati alls utan var spydiga som faaaan (lika spydig som sanja kan vara när hon e på riktigt dåligt humör)


Och deras försvar till att jag sa att de gjorde ont va:
- Ta de lugnt, tror du inte vi har gjort det här förut? :S


ASSÅ ALLA TANDLÄKARE: GÅ OCH DÖ, DÖ, DÖ!!!!!



Nu börjar Scrubs snart så jag ska sluta blogga. <<3


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0