4 april

Är helt slut, har både varit i skolan OCH jobbat idag. Skolan va okej, inte lika onödig som igår. Vi fick information om vårat projektarbete som vi ska göra när vi går i trean, de sägs att den är skiit viktig och att man måste lägga ner sin själ i den för att ens få bra betyg. Men i vår skola nöjer de sig inte med ett jätte bra arbete utan de måste vara utmärkt arbete för att ens få G... tyvärr. Och då ser vi ju möjligheten i att få MVG... och där sprack den drömmen.


Jag har kommit på ngt nytt, jag ska inte bli revisor som jag tidigare befarat, både för att de e ett yrke som kmr bli överskott av och det är 6 års utbildning och då kommer jag ha pluggat färdigt när jag e gammal, typ 25 år. Och då e de ju redan dags att bilda familj (enligt mig) HAHA låt mig drömma vidare. Men åter till saken, jag funderar på att antingen bli fastighetsmäklare eller så ska jag bli ngt inom finans grejen. Har ej bestämt men de e ju ändå ett år kvar och så ska jag prata med vår SYO om hon e i skolan de vill säga, vilket hon aldrig typ är.

Och sist men inte minst:


GRATTIS MILICA PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Hejdå <3


KOMMENTARER
Postat av: Ida

Meeen HALLÅ? har du glömt vem du ska arbeta med eller? :O tror du jag nöjer med ett G eller? ;) xD kihi. Jag skaa ha MVG haha. Och om jag ska ha det och du jobbar med mig så borde du rimligtvis också få det ;) hihi. Tänk på det du :P

2008-04-05 @ 14:00:49
URL: http://idaeklund.blogg.se
Postat av: Milica

TAAAACK! :D

2008-04-05 @ 22:37:27
URL: http://mmilica.blogg.se
Postat av: Emma

Jaja ida bara för att du e så himla smart hela tiden :P och jenny ja vet att vi e jätte snälla! men gör de som känns bäst xD

2008-04-09 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0