14 april

FII FAAAN nu e jag sur. Skrev värsta långa inlägget, men så helt plötlig när jag skulle publicera den så loggades jag ut? VAD E DETTA FÖR BLOGG? Ska ni ta död på era bloggare eller? Alla kmr dö i förtid pga skrivkramp...


 
Hallå , vet ni vad jag kom på? Jag kom på att de e 96 år sedan Titanic sjönk.
RIP alla som dog.



Igår hade jag hela 4 unika besökare, Woooow snart lika mkt som BlondinBella och Kenza!! Asså orka sluta läsa min blogg, den e faktiskt intressant. Skärp er nu och LÄS, visste ni inte att man blir almänbildade om man läser mkt? Jo, så är det faktiskt läste de i en artikel. Så börja läs nu, läs min blogg dvs... Då kan jag garantera er att ni blir så mkt smartare än vad ni redan är idag. Så snart ni läst min blogg lite mer som en vana så kommer ni snart kunna bli medlem i Mensa. Klubben för de med högt IQ..

Jag kom på en till sak (shiit vad smart jag är idag) när man ska kommentera en blogg måste man ju skriva in en säkerhets kod.


TEX r9B2


MEN , jag kom på att man inte alls behöver skilja på stora och små bokstäver. Man kan lika gärna skriva: R9b2, eller R9B2. Visst är jag smart? VISSTE NI DE? NEJ... Såklart ni inte visste. Ni är dumma. Jättedumma.


HEJDÅ


KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0