1 april

Åh äntligen vår! Vaknade idag av fåglarnas kvitter, ganska irriterande men fint (:  vilken tur att jag inte tog min vinterjacka idag , hälften i skolan hade fortfarande sina fjällrävenjackor och canada goose jackor på sig. Undra om de svettades ;) haha. Idag har jag också varit med på idrotten för första gången på tre veckor, ganska duktigt tkr jag.


I morse när vi kom till engelskan sa min lärare att det var ett oförberett prov som vi skulle görs så vi fick flytta isär. Hon delade ut papprena och vi började göra provet på största allvar. Efter tio minuter säger hon APRIL APRIL. Och vi blev ju självklart skiiit sura, för vi trodde det var värsta provet och avgörande för våra betyg men icke sa nicke och tack och lov för det HAHA. Läste också i LT att en rysk U-båt skulle passera slussen vid lunchtid, så när det var dags hade det samlats en folkmassa vid slussen som ville kolla på när den slussade. Men det de inte visste var att det var ett april skämt ;) hahaha idioter. Ofta att en ubåt måste slussa. Den kan ju åka under vattnet d.v.s. under bron haha.


Ska snart övningköra med mamma :D så ska sluta skriva nu men skriver säkert ikväll. Håll er inne om ni inte vill bli påkörda (:


KOMMENTARER
Postat av: Jenny

Han brås väl på mig ! ;D

Nej han är inte italienare, han är mulatt, halv svensk och halvindier :D

2008-04-01 @ 23:30:58
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat..?

Trackback
RSS 2.0